Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010
εσβησα τσιγαρο και κανω δοκιμη
αν ηταν ραδιοφωνο θα χτυπουσα το μικροφωνο...θα το φυσουσα μια δυο φορες...και ισως να ελεγα και μια καλησπερα στο υπερπεραν των εφ εμ...κατοπιν θα αφηνα τον don adams να ταξιδεψει τις μελωδιες του...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)