ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΩ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΕΚ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ...Η ΝΕΑ...ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

εσβησα τσιγαρο και κανω δοκιμη

αν ηταν ραδιοφωνο θα χτυπουσα το μικροφωνο...θα το φυσουσα μια δυο φορες...και ισως να ελεγα και μια καλησπερα στο υπερπεραν των εφ εμ...κατοπιν θα αφηνα τον don adams να ταξιδεψει τις μελωδιες του...